Hogyan indíts cipő webáruházat?

Az internetes kereskedelem egyre több embert vonz, mind vásárlóként, mind árusként. Nem véletlenül gondolkoznak egyre többen pl. cipő webáruház indításán, ugyanis a vásárlók jelentős része ma már online keres cipőket, nem a bevásárlóközpontokat, üzleteket járja. Lássuk, mi kell egy cipő webshop indításához.

Üzleti terv

Csak azért, mert az interneten szeretnél kereskedni, még nem szabad elfeledkezni a vállalkozások alapjairól. Ha nem akarsz csalódni, akkor mindenképpen készíts egy üzleti tervet. Ebben meg tudod határozni a várható kiadásokat, bevételeket stb.

Speciális tényezők

Amikre gondolni kell a cipőkkel kapcsolatban pl., hogy ki lesz a célközönség. Célszerű olyan korosztályt megcélozni, akik gyakrabban használják az internetet, sűrűbben vásárolnak online. Ez pedig általában a 18-45 év közötti embereket jelenti.

A raktárkészlet összeállításakor figyelj oda arra, hogy egyes színek és méretek várhatóan népszerűbbek lesznek, mint a többi. Pl. 35-36-os lába kevés férfinek van, így ezekből a cipőkből kevesebbet kell raktáron tartani. Helyettük inkább a 40-43-as méretekből legyen több eladásra készen.

A webshop motor megválasztása

Ahhoz, hogy online tudj kereskedni, szükség lesz egy webshopra is. Két lehetőséged van, saját webshop készítése vagy webáruház bérlés. Ha hosszú távra tervezel, mindenképpen jobb megoldás lesz a webáruház készítés, ugyanis nincsenek havidíjak, rejtett költségek, ha egyszer elkészítették a webshopod, örökké a tied marad.